Witaj na naszej aukcji! Życzymy udanych zakupów
Za zakupiony towar o dowolnej wartości można zapłacić przelewem na nasze konto:

ING Bank Śląski S.A.
51 1050 1520 1000 0090 7636 5957


Masz pytania?
napisz do nas!

Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki.
Koszt wysłania towaru wynosi:
 
KURIER
Paczka
do 30kg
16zł
Paczka
pobraniowa
23 zł
(Przesyłka jest u klienta od 1-3 dni roboczych)

Dziękujemy za wybranie sklepu motoAB!
PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ZNAJDĄ TU PAŃSTWO INFORMACJE O JAKOŚCI PRODUKTÓW, ZAMAWIANIU, WARUNKACH WYSYŁKI, MOŻLIWOŚCI ZWROTU/WYMIANY/REKLAMACJI

1. JAKOŚĆ PRODUKTÓW
Wszystkie towary sprzedawane na naszych aukcjach są nowe, oryginalnie zapakowane oraz posiadają gwarancję producentów. Gwarancja wynosi minimum 12 miesięcy lub więcej. Ceny znajdujące się w naszym sklepie są aktualnymi cenami brutto podanymi w PLN.

Jak zamówić towar przez allegro?
Zamówienie składamy poprzez kup-teraz lub wygraną licytację.

A. PAMIĘTAJ O PODANIU WSZYSTKICH DANYCH!

BEZPOŚREDNIO PO ZAKUPIE NALEŻY PRZESŁAĆ MAILA Z POTWIERDZENIEM ZAKUPU.

POTWIERDZENIE POWINNO ZAWIERAĆ INFORMACJE:
- O FORMIE WYSYŁKI: WPŁATA NA KONTO CZY PACZKA POBRANIOWA
- NA JAKI ADRES WYSŁAĆ PACZKE (PROSZĘ O PODANIE ADRESU POD KTÓRYM JEST KTOŚ DOSTĘPNY W CIĄGU DNIA ABY ODEBRAŁ PACZKĘ OD KURIERA!)
- DANE DO FAKTURY (JEŻELI PAŃSTWO SOBIE ŻYCZĄ)

JEST TO O TYLE WAŻNE ŻE PACZKI PAKOWANE SĄ NA BIEŻĄCO, ZAKUPY BEZ POTWIERDZENIA MOGĄ ZNACZNIE WYDŁUŻYĆ CZAS REALIZACJI WYSYŁKI.


B. OPISZ PRZELEW
PRZY WPŁACIE NA KONTO W TYTULE NALEŻY PODAĆ: Swój login z Allegro date zakupu nr. aukcji PAMIETAJ: Jeżeli nie zostaną podane te informacje przesyłka nie zostanie wysłana z powodu braku zidentyfikowania nadawcy z użytkownikiem allegro.

2. KOSZT PRZESYŁKI
Koszt przesyłki obowiązujący na terenie Polski podany jest zawsze przy każdym produkcie. Przy zakupie kilku produktów przesyłka będzie wysyłana jako jedna paczka, a koszt jej może zmienić się wraz ze wzrostem wagi przesyłki. UWAGA: w koszt dostawy wliczone jest pakowanie.

3. WARUNKI PŁATNOŚCI
Możliwe formy płatności:
Płatność przy odbiorze przesyłki - gotówkę przekazujecie Państwo dostarczającemu przesyłkę, kurierowi firmy spedycyjnej. Do każdej przesyłki dołączony jest list przewozowy z kwotą do zapłaty. Przedpłata, czyli płatność przelewem na nasze konto - realizacja wysyłki zamówienia następuję po zaksięgowanie środków na koncie. Wysyłka następuje bez pobrania.

4. WARUNKI DOSTAWY
Termin realizacji wysyłki

Wszystkie oferowane produkty wysyłane są na bieżąco.
-Wysyłki za pobraniem realizowane są tego samego dnia lub następnego w zależności od godziny zamówienia oraz ilości zamówień w danym dniu.
-Przy wyborze przedpłaty na konto paczka z zamówionym towarem wysyłana jest tego samego lub następnego dnia po dacie, w której wpłata została zaksięgowana na naszym koncie.

WARTO WIEDZIEĆ:
Dostawa Przesyłki
Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy. W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie jej doręczenia, w postaci AWIZO. Można również kontrolować przesyłkę dzięki numerowi nadania, jaki otrzymają państwo po wysłaniu przez nas paczki.

UWAGA! Po odbiorze sprawdź przesyłkę

Sprawdzenie zawartości przesyłki
Każdy towar przed wysyłką jest sprawdzany i pakowany w sposób, gwarantujący bezpieczeństwo podczas transportu. Pomimo to prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki. Po dokonaniu zapłaty prosimy, aby w obecności kuriera dostarczającego paczkę sprawdzili Państwo jej zawartości zgodnie z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkody oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), po czym należy niezwłoczne poinformować nasz Działu Obsługi Klienta w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkody na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta. W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkody przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.

5. ODBIÓR OSOBISTY
Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym od poniedziałku do piątku;

6. DOWÓD ZAKUPU
Do każdej przesyłki z zamówionym towarem dołączony jest Paragon Fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT.

7. ZWROT I WYMIANA
PAMIĘTAJ ! ZWROTU LUB WYMIANY MOŻESZ ZAWSZE DOKONAĆ JEŚLI POSIADASZ DOWÓD ZAKUPU – PARAGON LUB FV. PAMIĘTAJ O ZAŁĄCZENIU DOWODU ZAKUPU DO TOWARU! MASZ NA TO 14 DNI!
Jeżeli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Państwa zamówieniem, a mimo to chcą Państwo z niego zrezygnować z jakichkolwiek względów, istnieje zawsze możliwość odesłania go w ciągu 14 dni od daty odbioru pod warunkiem, że nie jest zwracany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt pod warunkiem, że nie nosił on śladów użytkowania. Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności towaru zastrzegamy sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupiony towar.

WAŻNE!
Zwrotu lub wymiany towaru można dokonać w terminie 14 dni od zawiadomienia o odstąpieniu od umowy zakupu towaru na adres zwrotny wskazany na przesyłce pod warunkiem, że niezwłocznie na adres zwrotny wskazany w przesyłce w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany, tak żeby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

Za zapakowanie i nadanie towaru odpowiedzialny jest jego nadawca. Zastrzegamy sobie odmowę odbioru przesyłek, które nie spełnia tych warunków. Nie odbieramy przesyłek zwrotnych wysyłanych za pobraniem.


8. ZASADY REKLAMACJI
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu lub faktura VAT. W celu reklamowania (zwrotu) towaru należy kontaktować się bezpośrednio z obsługą firmy drogą telefoniczną lub elektroniczną. Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:
- dowód zakupu - paragon lub ksero fv
- dane kupującego oraz markę i model auta do której zakupiona została część
- markę oraz numer seryjny zakupionej części
- datę zamontowania oraz demontażu danej części
- stan licznika przy montażu i po demontażu wadliwej części
- dane warsztatu , serwisu w którym została wykonana usługa
- przyczynę zgłoszenia reklamacji
- numer konta na który należy wpłacić kwotę równą wartości zakupionej części w przypadku uznania reklamacji

Wszystkie przedmioty będące w naszej ofercie przeznaczone są do montażu w zarejestrowanych zakładach mechaniki pojazdowej i montaż ten musi być potwierdzony Fakturą Vat lub Rachunkiem. Są do dokumenty niezbędne do zgłaszania reklamacji. Jedynie montaż amortyzatorów może być potwierdzony tylko pieczątką zakładu na karcie gwarancyjnej (nie ma konieczności posiadania Rachunku lub Faktury Vat).
Wszystkie przedmioty będące w naszej ofercie przeznaczone są do samochodów z zawieszeniem standardowym oraz z fabrycznymi parametrami. Jeżeli w aukcji nie zaznaczono inaczej, części nie są odpowiednie do aut z zawieszeniem obniżanym, sportowym, pneumatycznym. Sprzęgła i części układu napędowego również przeznaczone są do jednostek standardowych (mogą być nieodpowiednie do aut z podniesioną mocą silnika itp.)